we zijn weer thuis... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jeannine DAm - WaarBenJij.nu we zijn weer thuis... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jeannine DAm - WaarBenJij.nu

we zijn weer thuis...

Door: jeannine van dam

Blijf op de hoogte en volg Jeannine

04 Januari 2010 | Nederland, Amsterdam

En dat is wennen.. Na nog een paar heerlijke dagen in mijn selfcatering 1 kamerappartementje bij Margriet en Swanie in Stellenbosch,dat dient niet onvermeld!
Ik heb daar nog een heerlijke dag verbleven bij en in de rivier boven Stellenbosch , midden tussen de hoge kale berkammen. in het natuurpark Ach en dat was pas 4 dagen geleden.. Stellenbosch is hooguit 50 km van Cape Town, klein, maar alles is er zelfs écht lekker Italiaans ijs! En heel veel wijn te proeven als je dat wilt!
Swanie en Margriet nodigden me uit voor een braai, dus dat heb ik op de valreep ook nog mee mogen maken. De buren ware4n er ook en twas heel gezellig en voor het eten even een (zeer snel gebed, terwijl we elkaar's handen vasthouden. ZO gaat dat hier en t vlees was heerlijk..
En nu hier in de witte wereld.. Mooi, maar koud hoor! Dag mensen bedankt voor jullie belangstelling en mailtjes en een gelukkig nieuwjaar! Tot ziens! Jeannine

• 04 Januari 2010 - 12:01

Irith:

welkom thuis!

• 04 Januari 2010 - 12:08

Wil:

Ik vergat nog te zeggen, Jeannine, dat ik je reisverslagen met veel plezier gelezen heb(wat kan jij leuk schrijven) en dat ik blij bent dat je er weer (even) bent!!

• 04 Januari 2010 - 14:15

Irene Andreae:

lieve Jeannine,
    Welkom in de witte winterwereld. Zoals je begrijpt sta ik al te popelen om met jou op natuurijs te schaatsen. Nog een paar dagen geduld en dan gaan we los, als jij er ook zin in hebt, net als vorig jaar! We bellen gauw.
    lieve groet, Irene